Logo
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
کد 139

انتخاب سرآمدان آموزشی دانشگاه بناب

انتخاب اساتید گروه مهندسی نساجی به عنوان سرآمد آموزشی دانشکده فنی و مهندسی

انتخاب آقایان دکتر کمالی مقدم و دکتر یکرنگ به عنوان سرآمد آموزشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در روز سه شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و بزرگداشت  مقام استاد، مراسمی با حضور هیئت رئیسه، اساتید دانشگاه و یاوران علمی در سالن شهید سلیمانی دانشگاه بناب برگزار گردید. در این مراسم ضمن عرض تبریک به پیشکسوتان آموزشی، اساتید و یاوران علمی، از اساتید و از سرآمدان آموزش دانشگاه نیز تجلیل بعمل آمد.
آیین نامه انتخاب اساتید سرآمد آموزشی در اواخر سال 1401 توسط وزارت عتف به منظور تجلیل از سرآمد آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تکریم، شأن و منزلت اساتید ابلاغ گردید و امسال اولین سالی است که بر اساس این آیین نامه از بین اساتید برتر گروه­های آموزشی دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده علوم پایه، اساتید سرآمد آموزشی برگزیده شدند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب با تبریک روز معلم و قدردانی از تلاش استادان دانشگاه گزارشی از نحوه انتخاب استادان سرآمد آموزشی اشاره کرد و گفت: 3 نفر از اساتید دانشگاه به عنوان سرآمد آموزشی انتخاب شده اند که با توجه به تعداد اعضای هیئت علمی، دو نفر از دانشکده فنی و مهندسی و یک نفر از دانشکده علوم پایه به عنوان  سرآمد آموزشی معرفی شدند. در بین اساتید 9 گروه آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه، آقایان دکتر مقداد کمالی مقدم و دکتر جواد یکرنگ اعضای هیئت علمی گروه مهندسی نساجی و در بین اساتید 5 گروه آموزشی دانشکده علوم پایه، سرکار خانم دکتر منیره نصرتی عضو هیئت علمی گروه ریاضی به عنوان سرآمدان آموزشی دانشگاه برگزیده شدند.
آلبوم تصاویر سرآمد آموزشی

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
  • توسط مدير سايت گروه مهندسی نساجی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 104