Logo
تاریخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397
کد 22

یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در رشت برگزار شد

یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در رشت برگزار شد

یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با شعار کارآفرینی و توسعه کسب و کار توسط گروه مهندسی نساجی دانشگاه گیلان و با همکاری انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش ­ها و تجربیات متخصصین بخش دانشگاه و صنعت طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

دکتر علی باستی معاون دانشجویی دانشگاه در مراسم افتتاحیه این کنفرانس با ذکر تاریخچه ای از سابقه ابریشم و نساجی در استان گیلان، به ظرفیت های موجود علمی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه گیلان اشاره کرد.

دکتر مصطفی جمشیدی عضو هیأت علمی گروه نساجی و دبیر یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی هم در این کنفرانس گفت: یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی با شعار «کارآفرینی و توسعه کسب و کار» به مدت دو روز با حضور پژوهشگران و متخصصان دانشگاه و صنعت به میزبانی دانشگاه گیلان در رشت برگزار می شود.

دکتر جمشیدی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است ٬ افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس تبادل اطلاعات، پژوهش ها و تجربیات متخصصین و پژوهشگران دانشگاه و صنعت نساجی است.

لازم به ذکر است که اعضای هیئت علمی و دانشجویان گروه مهندسی نساجی دانشگاه بناب نیز با ارائه 1 مقاله شفاهی و دو مقاله به عنوان پوستر در این کنفرانس حضور پیدا کردند. سرکار خانم مهندس فاطمه کریمی با مقاله شفاهی تحت عنوان " مقایسه خصوصیات فیزیکی و مکانیکی الیاف پشم نسل اول و دوم گوسفندان دورگه آرخارمرینو-قزل با والدین آن‌ها" تحت هدایت اساتید راهنما جناب آقای دکتر میثم معزی و جناب آقای دکتر جواد یکرنگ و جناب آقای مهندس رضا زارعی با مقاله پوستر تحت عنوان "تولید داربست های نانولیفی هیبریدی حاوی پلی لاکتیک اسید، پلی وینیل الکل و یولاف جهت کاربرد در زخم پوش ها" تحت هدایت سرکار خانم دکتر مرضیه رنجبر در این کنفرانس شرکت داشتند. همچنین سرکار خانم مهندس باقرصاد از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحت هدایت سرکار خانم دکتر مرضیه رنجبر با ارائه مقاله پوستر تحت عنوان "بررسی خصوصیات و فعالیت ضد باکتری نانوالیاف پلی کاپرولاکتون-ژلاتین/آلوئه ورا" در این کنفرانس حضور پیدا کردند.

  • نوشته شده
  • در شنبه 22 ارديبهشت 1397
  • توسط مدير سايت گروه مهندسی نساجی دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 347